Методикалық жұмыс

 

Ақтөбе қаласы  «№1 орта мектеп» КММ

 

2017-2018 оқу жылына арналған

әдістемелік жұмыс жоспары

Әдістемелік мәселе :« Білім сапасын жетілдірудің  кілтті нысаны ретінде мектеп оқушыларының функционалдық сауаттылығын дамыту бойынша жүйелі әрекетті  қамтамасыз  ету»

 

Педагогикалық ұжым жұмысының  2017-2018 оқу жылындағы негізгі міндеттері

1.Қамтамасыз ету

-Әрбір мектеп оқушысын өзінің қажеттілігі мен мүмкіндігіне  сай тең білім алуына жағдай жасау, 100%  оқумен қамту

— Мемлекеттік білім стандартының толық көлемде орындалуы

 Мектеп бойынша білім сапасын 55%; үлгерімді 100%  дейін көтеру;

— Педагогтардың кәсіби шеберлігінің ары қарай дамуына жағдай жасау, мұғалімдердің өз жұмысының нәтижесі,білім сапасы  үшін жауапкершіліктерін арттыру;  

— Өтініште көрсетілген  дипломдағы біліктіліктеріне сәйкес 100% қайта даярлау курсынан өту;

Мектеп оқушыларының функционалдық сауаттылығын: 

—  Оқыту мен тәрбиелеудің  құралдарын және әдістері мен формаларын, мазмұнын жетілдіру  арқылы;

-Оқушылардың  оқу жетістігін критериалды бағалау жүйесін игеру, жаңа әдістер мен технологияларды  «БжС», Е-Leаrning, «Bilimal» , «Bilimland» бағдарламаларын енгізу, оқу үдерісіне білікті тәсілдерді  жүзеге асыру арқылы ;

-Мемлекеттік емтихан дайындығына тиімді формалар мен әдістерді таңдау,диагностикалық негізде білімдерін түзету,басқару шешімін қабылдау және бақылау жүйесін жетілдіру арқылы; 

-«Нормативті-жан басына қаржыландыру» пилоттық жобасын жүзеге асыру;

  1. 2. Мұғалімдердің шығармашылығы мен оқушылардың жеке даму траекториясын қамтамасы ету мақсатында таңдау курстарының   

    авторлық  

     бағдарламаларын құру  арқылы  мектеп оқушылары мен мұғалімдердің шығармашылық белсенділігін дамыту. Мұғалімдердің әдістемелік   

     белсенділік коэффициентін   60% дейін жеткізу.

  1. «Дарынды балалар» бағдарламасын жүйелі жүзеге асыру,оқушылардың ғылыми-зерттеу жұмыс дағдылары мен зияткерлік дағдыларын

      қалыптастыру бойынша тұрақты жұмыстар жүргізу,әртүрлі байқаулардағы  оқушылардың  қатысым нәтижесін    45% дейін өсіру.

     4.Электронды оқыту жүйесіне мұғалімдердің  уақытылы 100% қатысымын  қамтамасы ету, мектептің бірыңғай ақпараттық кеңістігінің   

       құрылуы бойынша  жұмыс жасау. 

  1. Тәрбие жұмысы жүйесін жетілдіру бойынша кешенді шараларды жүзеге асыру,мектептің өзін-өзі басқару моделін жасау.
  2. Қамқоршылық кеңес ұйымының қызметі арқылы мектеп пен отбасының  әлеуметтік серіктестігін қамтамасыз ету.
  3. Патриоттық және азаматтық тәрбие бойынша жұмыстарды жалғастыру, мемлекеттік рәміздерді және мемлекеттік тілді меңгеруді

      Насихаттау

  

Жүргізілетін жұмыс түр уақыты жауапты
1 ҒӘК отырысы  №1

-2016-2017 оқу жылындағы әдістемелік кеңес жұмысының қорытындысына талдау.

-2017-2018 оқу жылының әдістемелік жұмыс жоспары туралы

— 2017-2018 оқу жылына әдістемелік бірлестік жұмыс жоспарын бекіту.

—  2017-2018 оқу жылындағы жас мамандармен жұмысты ұйымдастыру туралы (ЖММ)

-2017-2018 оқу жылында жаңашыл қызметті ұйымдастыру туралы

-2017-2018 оқу жылына дарынды оқушылармен жұмыс жоспарын бекіту – 2017-2018 оқу жылына вариативті бөлімдегі сағаттарды бөлу.

— 2017-2018 оқу жылындағы мектептің желілік қоғамдастығының жұмысы туралы (сертификатталған мұғалімдер портфолиосы, бұйрық)

28 тамыз 2017 жыл Алматова Т.Қ
2 1.Педагог кадрлардың қиындықтар диагностикасы 31 тамыз Алматова Т.Қ
3 ӘБ жетекшілерімен әдістемелік кеңес. Күн тәртібі : Әдістемелік жұмыстың басым мәселелері мен олардың жоспардағы көрінісі 31 тамыз Алматова  Т.Қ
4 Әдістемелік кеңестің шұғыл отырысы

-2017-2018 оқу жылына ОТҮ ұйымдастыру бойынша нормативті құжаттарды зерделеу

— «Жыл мұғалімі»  мектепішілік конкурсының басталуы

— «Менің үздік сабағым» конкурсының басталуы

12 қыркүйек Муханова Ж.И, Алматова Т.Қ
5 Әдістемелік  семинар ( жас және қайта келгендер үшін)

Күн тәртібі: « Жобалық қызметтің негіздері»

15 қыркүйек Унбаева Г.У
6 .Модульдық-рейтинг негізінде педагогикалық ұжымның даму мониторингін  ұйымдастыру. 20 қыркүйек Алматова Т.Қ
7 Үй тапсырмасын ұйымдастыру,үй тапсырмасын тексерудің  тәсілдері мен әдістері 20 қыркүйек Биманов А.Т. Алматова Т.Қ
8 Блум таксономиясы 20 қыркүйек Алматова Т.Қ
9 Әдістемелік күн : Сәрсенбі-ашық сабақтар

Унбаева Г.С, Сеникова Е.В,Тартанова Г.А.,Тапалова Г.Д. Ахметкереева К.И.,Ниятова К.Т.,Усмангалиева Р.К,Субханкулова С.П,Дарбаева Г.К.,Мозговых Т.Ю.,Тлегенова Л

          

27 қыркүйек Алматова Т.Қ
10 Семинар : Білім беру құзіреттілігі режиміндегі қазіргі сабақтар мәселелері 04 қазан Унбаева Г.С
11 Әдістемелік кеңестің шұғыл отырысы

Мектепішілік  пәндік олимпиаданы дайындау және өткізу туралы

— Ғылыми жоба сайыстары мен олимпиадаға қатысым туралы

-Қаланың ЖООның  оқытушыларынан кеңес алу жұмысы.

.3. Сертификатталған мұғалімдер есебі

 

05 қазан Алматова Т.Қ

Унбаева Г.С

12 Әдістемелік күн : Сәрсенбі-Ашық сабақ тар (Унбаева Г.С, Сеникова Е.В,Тартанова Г.А.,Тапалова Г.Д. Ахметкереева К.И.,Ниятова К.Т.,Усмангалиева Р.К,Субханкулова С.П,Дарбаева Г.К,Мозговых Т.Ю,Тлегенова Л) 11 қазан Алматова Т.Қ
13 Семинар:Педагогикалық тәжірибені үйрену(зерделеу) және тарату әдістемесі

 

18 қазан Унбаева Г.С.
14 Әдістемелік  семинар

Бағалау критерийлері мен  бақылау –өлшемдік материалдар мазмұнындағы  оқу нәтижелілігін зерделеу формаларының жаңа тәсілдері

24 қазан Унбаева Г.С.
15 ҒӘК отырысы №2

1.Мұғалімдердің мектеп оқушыларын қалалық олимпиадаға дайындау  жұмыстары туралы

2 5-класс оқушыларының оқу ауыспалылығы мен келешегі.

3.Пән бойынша мониторинг дәптерлерінің жағдайын зерделеу

  Алматова Т, Тапалова Г
16 Әдістемелік күн : Сәрсенбі-ашық сабақтар Унбаева Г.С, Сеникова Е.В,Тартанова Г.А.,Тапалова Г.Д. Ахметкереева К.И.,Ниятова К.Т.,Усмангалиева Р.К,Субханкулова С.П,Дарбаева Г.К,Мозговых Т.Ю,Тлегенова Л 08 қараша Алматова Т.Қ
17 Шұғыл әдістемелік кеңес отырысы

1. Аттестатталушы мұғалімдердің шығармашылық есебі

2. 1-жарты жылдықтағы мұғалімдер қызметінің нәтижелілігі туралы –әкімшілік мүшелері

3. ҰБТ мен ОЖСБ-ға дайындық барысы туралы

4. Педагогтардың тәжірибе тарату бойынша шараларға қатысымы туралы (қала, облыс)

 

15 қараша Биманов А.Т, Алматова Т.Қ
18 Әдістемелік күн :Сәрсенбі-ашық сабақтар   Унбаева Г.С, Сеникова Е.В,Тартанова Г.А.,Тапалова Г.Д. Ахметкереева К.И.,Ниятова К.Т.,Усмангалиева Р.К,Субханкулова С.П Дарбаева Г.К,Мозговых Т.Ю,Тлегенова Л 22 қараша Алматова Т.Қ
19 Әдістемелік кеңестің шұғыл отырысы 1. Аттестатталушы мұғалімдердің шығармашылық есебі

2.Мектептегі мұғалімдер аттестациясының барысы

3.Қайта даярлау курсы жоспарының орындалуы

4. ОЖСБға дайындық барысы мен мемлекеттік аралық аттестация қорытындысы туралы

 

28 қараша Биманов А.Т, Алматова Т.Қ
20 Семинар :  Білім беру үдерісіне өнімді, нәтижелі білім беру технологиясын енгізу 12 желтоқсан Алматова Т.Қ
  Теориялық конференция « Қазіргі сабақтарды ұйымдастыру тәжірибесінде педагогикалық психологияның жетістіктерін жүзеге асыру»

 

23 желтоқсан Пузаренко М.А,Нурмуханова Ж.
  Әдістемелік күн:-Сәрсенбі-ашық сабақтар :Биманов А.Т.,Дусенбаева Г.К.,Ракишева А.А Альбакасова А.А,Субханкулова А.Ф.,Калмагамбетова Г.Ш.,Биманова В.,Избасарова Т. Альсуееуова Г.,Галиева Б.А.

 

27 желтоқсан Алматова Т.Қ
  ҒӘК отырысы  №3:

1 1 жарты жылдықтағы әдістемелік жұмыстың нәтижелілігі.

2.  Зияткерлік конкурстар мен олимпиадаға оқушылардаң қатысым рейтингісі

3. Фокус-топтар жұмысы

4. Аттестатталушы мұғалімдердің шығармашылық есебі

12 қаңтар Алматова Т.Қ, Тапалова Г.Д, Унбаева Г.С
    Мұғалімнің кәсіби құзіреттілігінің дамуы жайында мәліметтер қорын құру 20 қаңтар Алматова Т.Қ.
  Әдістемелік күн:-Сәрсенбі- ашық сабақтар  :Биманов А.Т.,Дусенбаева Г.К.,Ракишева А.А Альбакасова А.А,Субханкулова А.Ф.,Калмагамбетова Г.Ш.,Биманова В.,Избасарова Т. Альсуееуова Г.,Галиева Б.А.Алматова Т,Шауметеева Л.Ж. 17 қаңтар Алматова Т.Қ.
  1Әдістемелік күн-Сәрсенбі:ашық сабақтар:  Биманов А.Т.,Дусенбаева Г.К.,Ракишева А.А Альбакасова А.А,Субханкулова А.Ф.,Калмагамбетова Г.Ш.,Биманова В.,Избасарова Т. Альсуееуова Г.,Галиева Б.А.,Алматова Т,Шауметеева Л 24 қаңтар Алматова Т.Қ.
  Жедел әдістемелік кеңес отырысы

1.Аттестатталушы мұғалімдердің шығармашылық есебі

2.  Жылдық бақылау жұмыстарының мазмұнына талаптар туралы

3. Қорытынды және аралық аттестаттауға дайындық туралы

4. Экзамен материалдарын жасауға қойылатын талаптар

5. ОЖСБ қорытындысы, мемлекеттік аттестаттауға дайындық

6. Педагог мамандарды аттестаттау қорытындысы.

 

30 қаңтар Муханова Ж.И

Биманов А.Т

Алматова Т.Қ

  Әдістемелік күн:-Сәрсенбі-ашық сабақтар: Биманов А.Т.,Дусенбаева Г.К.,Ракишева А.А Альбакасова А.А,Субханкулова А.Ф.,Калмагамбетова Г.Ш.,Биманова В.,Избасарова Т. Альсуееуова Г.,Галиева Б.А.Алматова Т

 

7 ақпан Алматова Т.Қ
  ҒӘК отырысы  №4:

1.  Элективті және таңдау курстарының жүргізілу сапасын арттыру

Әдістемелік күн-Сәрсенбі- ашық сабақтар

Жауапты.жас мамандар,қайтадан келгендер

Мухамедьярова А.,Нурболатова И,Нурымова Р

14 ақпан Алматова Т.Қ
  Әдістемелік күн-Сәрсенбі-ашық сабақтар: Дюсенов М.К Бекешева А,Бисенгалиева Я,Сапарова Ж,Буканева Т.,Пикуль В,Лазебник Н.К,Калиева Ф,Коканова А.,Избасарова Т,Нурбергенова К,Тлепбай Г

 

21 ақпан Алматова Т.Қ
  Әдістемелік күн-Сәрсенбі- ашық сабақтар:Агузова А.,Балыкбай Б,Кун В.И.,Бадауова Л,САрин А,Утегалиева У,ДуймагамбетоваМ.Ш.Круковская Л.И. Куламанова Л.,Тагибергенова Р,Лиманская Н.,Субботина С.Ф 27 ақпан Алматова Т.Қ
  Әдістемелік күнәрсенбі-ашық сабақтар:Куандык А,Коневец В.,Жангожина С.,Жаксылыкова Н,,Жаппарова А,Унгарова С.

Куспан З,Кушпанова А,Кыдыр А,Мамбетжанов Ж

6 наурыз Алматова Т.Қ
  Әдістемелік күн-Сәрсенбі-ашық сабақтар :Тлегенова Ж,Тулебаева  Б Тунгатарова К,Пузаренко М.А,Нурмуханова Ж.,Избасова А.Ж.Мухамедьярова А.,Нурболатова И,Нурымова Р 14  наурыз Алматова Т.Қ
  Әдістемелік күн-Сәрсенбі-ашық сабақтар:Дюсенов М.К Бекешева А,Бисенгалиева Я,Сапарова Ж,Буканева Т.,Пикуль В,Лазебник Н.К,Калиева Ф,Коканова А.,Избасарова Т,Нурбергенова К,Тлепбай Г 17  наурыз Алматова Т.Қ
  ҒӘК отырысы №5:

1. Физика, география, биология пәндерін беруде қазақ және ағылшын тілдерінің элементтерін енгізу қорытындысы туралы

2.Сертификатталған мұғалімдер есебі

26наурыз Алматова Т.Қ,

Унбаева Г.С

  Әдістемелік күн-Сәрсенбі-ашық сабақтар:Дюсенов М.К Бекешева А,Бисенгалиева Я,Сапарова Ж,Буканева Т.,Пикуль В,Лазебник Н.К,Калиева Ф,Коканова А.,Избасарова Т,Нурбергенова К,Тлепбай Г,Галиева Б А 5 сәуір Алматова Т.Қ
  Әдістемелік күн-Сәрсенбі-ашық сабақтар:Агузова А.,Балыкбай Б,Кун В.И.,Бадауова Л,САрин А,Утегалиева У,ДуймагамбетоваМ.Ш. Круковская Л.И. Куламанова Л.,Тагибергенова Р,Лиманская Н.,Субботина С.Ф 11 сәуір Алматова Т.Қ
  Әдістемелік күн-Сәрсенбі-ашық сабақтар: Тлегенова Ж,Тулебаева  Б Тунгатарова К,Пузаренко М.А,Нурмуханова Ж.,Избасова А.ЖМухамедьярова А.,Нурболатова И,Нурымова Р,Галиева Б

2.  Сертификатталған мұғалімдер есебі

3. Мұғалімдер қызметіне жылдық шолу (өзіндік талдау) –

18 сәуір Алматова Т.Қ

Унбаева Г.С

ӘБ жетекшілері

  Әдістемелік күн-Сәрсенбі-ашық сабақтар: Куандык А,КоневецВ.,Жангожина С.,Жаксылыкова Н,,Жаппарова А,Унгарова С.Куспан З,Кушпанова А,Кыдыр А,Мамбетжанов Ж 25 сәуір Алматова Т.Қ
  Әдістемелік күн:Куандык А,Коневец В.,Жангожина С.,Жаксылыкова Н,,Жаппарова А,Унгарова С.Куспан З,Кушпанова А,Кыдыр А,Мамбетжанов Ж  3 мамыр Алматова Т.Қ
  Әдістемелік күн:Тлегенова Э,Тулебаева  Б Тунгатарова К,Пузаренко М.А,Нурмуханова Ж.,Избасова А.ЖМухамедьярова А.,Нурболатова И,Нурымова Р  10  мамыр Алматова Т.Қ
   ӘБ жұмыс жоспарының орындалуы – ӘБ жетекшілері  17  мамыр Алматова Т.Қ
  2017-2018 оқу жылындағы қызметтік талдауға дайындық 22 мамыр Алматова Т.Қ

______________________________________________________________________________________________

21.04.2018 ж

Ашық сабақ 5А класс Узакбаева А.А;   Жангожина С.Н. Нажмите здесь

Сабақтың   тақырыбы:

«Табиғат құбылыстарының көптүрлілігі, Химиялық және физикалық құбылыстар»Нажмите здес

______________________________________________________________________________________________

21.04.2018 г

Краткосрочный план открытого урока по химии Пикуль Виктория ЕвгеньевнаНажмите здесь 

Тема урока: Полезные геологические химические соединенияНажмите здесь

______________________________________________________________________________________________

21.04.2018 г

Утверждаю

_____________

Директор СШ№1

Муханова Ж.И.

 

 

 

План проведения коучинга

Унбаева Г.С

Альсуеуова Г.С.

 

Тема коучинг занятия «Семь модулей уровневой программы — основа урока»
Цель коучинг занятия оказать содействие в расширении представления  о семи модулях обучения и о сотрудничестве и взаимодействии через обучение в группе
Задачи  коучинг занятия ·         обмен опытом использования стратегий Программы 7 модулей в формировании общих и профессиональных компетенций педагогической деятельности;

·         совместная отработка с участниками коучинга стратегий в интерактивном режиме;

·         оказание методической помощи участникам коучинга  для профессиональной деятельности;

·         рефлексия собственного профессионального мастерства участниками.

Ожидаемые результаты участники коучинг занятия узнают  о семи модулях уровневой программы, смогут применять семь модулей в практике преподавания
Ключевые идеи Сотрудничество, взаимодействие
Материалы и оборудование проектор, доска, флипчарты, маркеры.стикеры
Ход занятия
этапы проведения коучинг занятия время действия преподавателя и действия участников коучинга
приветствие и установление благоприятного климата 3 мин Метод «Ассоциации»: участники семинара составляют  ассоциации к  словоу «комфорт»? (Слова должны начинаться с букв данного слова.)

К – красота…
О – органичность…
М – мама…
Ф – фантазия…
О – отдых…
Р – радость…
Т – тепло…

Из полученных слов составить предложение пожелание для других групп

деление на группы 3 мин Деление по счету 1, 2, 3 , 4, 5, 6, 7 (для ДЖИГСО)
мозговой штурм Коллеги, перед началом нашей работы я хотела бы задать вам задачу:

Весной 1952 г. Алекс Осборн, предприниматель и директор страховой компании (которая пятью годами позже разорилась) штата Иллинойс США. Собрал почти всех жителей города возле своего вновь построенного, три месяца тому назад, деревянного двухэтажного коттеджа. Облил коттедж бензином и поджег его.

Вопрос: Зачем он это сделал? С какой целью он это сделал?

Рассматриваются варианты, даются ответы и расшифровываются выводы предложенные участниками мастер-класса (3-5 минут).

Дается ответ: Алекс Осборн, предприниматель и изобретатель, в последние годы жизни был журналистом. А дом он свой поджег для презентации средства пропитки дерева, не дающего ему загореться (Незагорайки), которым и был обработан дом.

Задаются вопросы (время обсуждения 5-7 минут):

1.      При обсуждении данной задачи какие методы мы использовали?

2.      Были ли наши выводы верными относительно идеи автора и почему?

3.      Каким образом Мы пытались найти решение на поставленную задачу?

Рассматривая данную задачу Мы погрузились в метод решения проектных задач, первым из них стал метод “мозгового штурма”, предложенный американским предпринимателем и изобретателем Алексом Осборном (1888-1966). Заметив, что одни изобретатели более склонны к генерированию идей, а другие — к их критическому анализу, А. Осборн предложил поручать поиск решений технических задач коллективу, состоящему из групп таких “генераторов” и “экспертов”.

Теоретические основы Кембриджского подхода  к преподаванию – это один из этапов модернизации образования РК.  Главная особенность этой программы — самостоятельная работа учащихся, осмысление ими и  обработка информации. Учитель не объясняет, как раньше, а дает инструкции.Ожидаемые результаты настоящей Программы заключаются в том, чтобы ученики научились тому, как учиться, и в результате могли стать независимыми, самомотивированными, увлеченными, уверенными, ответственными учениками с развитым критическим мышлением, умеющими свободно общаться и проявляющими компетентность в цифровых технологиях. Конструктивистская теория –развитие мышления учащихся происходит в условиях взаимодействия имеющихся знаний с новыми, полученными из разных источников. Коллаборативное познание – философия сотрудничества, кооперация учителей, учеников, родителей – климат, активность, взаимодействие, взаимопомощь, групповая работа. И личностно – ориентированный подход в обучении.

Учитель убеждён в необходимости инноваций. Он – главная фигура в школе. Учитель – лидер.

Какие модули вы знаете?

-Какие из них используете на уроке? Обмен друг с другом

Презентация 7 модулей Презентация 7 модулей. 1. Новые подходы в преподавании и обучении.Обучение тому, как учиться.  Диалоговое обучение.

2. Обучение критическому мышлению.

3. Оценивание для обучения и оценивание обучения.

4. Использование информационно-коммуникационных технологий в преподавании.

5. Обучение талантливых и одаренных детей.

6. Преподавание и обучение в соответствии с возрастными особенностями учеников.

7. Управление и лидерство в обучении.

Работа в группах

 

1) Принятие правил работы в группе

2) Стратегия «Джигсо»

первая группа  «Возрастные особенности учащихся».

вторая группа   «Управление и лидерство в обучении».

третья группа  «Критическое мышление»

четвертая группа  «Использование информационно-коммуникационных технологий в преподавании и обучении»

пятая группа «Обучение талантливых и одаренных детей»

шестая группа «Оценивание для обучения и оценивание обучения»

седьмая группа «Новые подходы в преподавании и обучении. Обучение тому, как учиться.  Диалоговое обучение.»

Каждая группа получает текст с описанием идеи модуля и составляют способ кртакой и доступной передачи данной информации

Практический этап 3 мин коуч предлагает участникам коучинг занятия  посетить уроки учителей, обучившихся на уровневых курсах и проанализировать какие модули были использованы на уроке
Рефлексия  4 мин Диаманта — это стихотворная форма из 7 строк, первая и последняя  из которых — понятия с противоположным  значением.

Схема построения
строчка 1: тема (существительное)
строчка 2: определение (2 прилагательных)
строчка 3: действие (3 причастия или глагола )
строчка 4: ассоциации (4 существительных)
строчка 5: действие (3 причастия или глагола)
строчка 6: определение( 2 прилагательных)
строчка 7: тема (существительное)

 

Заключительные слова коуча: Я призываю Вас позаботиться о себе при реализации профессиональных целей задач, о том МАСТЕРЕ, которым Вы станете завтра. Через месяц, через год или большее время. Но обязательно станете, при желании и старании!

Ведь поиск и решение это своего рода игра, так что играйте и побеждайте.

 

 

 

 

 

 

 

 

Фото отчет

 

 

 

 

 

Нашар көретіндерге арналған нұсқа
Нашар көретіндерге арналған нұсқа